შენი ნამუშევარიდან გამოჩნდა რომ კარგად გესმის კომპიუტერის გავლენა ადამიანის ჯამრთელობაზე, სასურველია რომ პროექტის მიზანი გამოკვეთოთ კარგად. რომელ კლასში აპირებ მის განხორციელებას? რა წინააღმდეგობას შეიზლება წააწყდე?
ტრენინგის მესამე დღეს გავეცანი სასწავლო პროცესის დაგეგმვას, სტანდარტების გათვალისწინება და პროექტში ჩასმას, საკვანძო სიტყვების ფორმულირებას, ბლუმის ტაქსონომიის განახლებული სიტყვები. გავაკეთეთ შესაბამისი დავალებები. 21- საუკუნის უნარები.
დღეს გავიარეთ მოდული მეექვსე.განვამტკიცეთ მოსწავლის სავარაუდო ნაშრომი და უკუკავშირი გავუკეთეთ ერთმანეთს. გავეცანით მოსწავლეთა საჭიროებების გათვალისწინება და გეგმაში შევინახეთ ამ მოსწავლეთა აქტივობები. გავეცანით მასალებს მოსწავლეთა სწავლის ხელშესაწყობად. გავაკეთეთ მოსწავლის შაბლონი. გავიარეთ სწავლების პროცესის დიფერენციაცია.გავაკეთეთ კითხვარები დიფერენცირებულ სწავლებაზე.
დღეს შევისწავლეთ სტანდარტების განსაზღვრა და მორგება ჩვენს პროექტზე.როგორ უნდა გამოვიყენო ტექნოლოგიები სწავლის პროცესში. როგორ მოვარგოთ მოსწავლეების ნაშრომი ჩვენს პროექტს.პრეზენტაციის ატვირთვა ბლოგზე.საავტორო უფლებების საცვა და გათვალისწინება, საავტორო უფლებების ტესტი.
შენი ნამუშევარიდან გამოჩნდა რომ კარგად გესმის კომპიუტერის გავლენა ადამიანის ჯამრთელობაზე, სასურველია რომ პროექტის მიზანი გამოკვეთოთ კარგად.
ReplyDeleteრომელ კლასში აპირებ მის განხორციელებას?
რა წინააღმდეგობას შეიზლება წააწყდე?