Skip to main content

დღე 7

დღეს გავიარეთ მოდული მეექვსე.განვამტკიცეთ მოსწავლის სავარაუდო ნაშრომი და უკუკავშირი გავუკეთეთ ერთმანეთს. გავეცანით მოსწავლეთა საჭიროებების გათვალისწინება და გეგმაში შევინახეთ ამ მოსწავლეთა აქტივობები. გავეცანით მასალებს მოსწავლეთა სწავლის ხელშესაწყობად. გავაკეთეთ მოსწავლის შაბლონი. გავიარეთ სწავლების პროცესის დიფერენციაცია.გავაკეთეთ კითხვარები დიფერენცირებულ სწავლებაზე.

Comments

Popular posts from this blog

დღე 6

ვიმუშავეთ მოდულ ხუთზე. მოვახდინეთ უკუკავშირი მოსწავლეთა სავარაუდო ნაშრომეს გასაუმჯობესებლად. რესურსების ჯგუფში ვნახეთ მსგავსი სავარაუდო ნაშრომები მოსწავლეების. ვნახეთ შეფასების სტრატეგიები და მოვახდინეთ შესაბამისი რუბრიკების გაცნობა და გამოყენება. მოვახდინეთ უკუკავშირი.

დღე 1 დღე 2

                                                     რეფლექსია    პირველ გაკვეთილზე ვისწავლეთ ვიუვერი-ელექტრონული სახელმძღვანელოს გამოყენება, ტექსტის ჩამოქაჩვა, რესურსების ნახვა, გავეცანით 21-ე საუკუნის უნარ ჩვევებს, გავეცანი პროექტის სწავლების პრინციპებს და იდეებს.    მეორე გაკვეთილზე პროექტების მოთხოვნებს გავეცანით, პრობლემის გადაჭრის,გადაწყვეტილების მიღების, მოძიებისა და დოკუმენტირების პრინციპებს. ასევე პუბლიკაციების მომზადება და ბუკლეტის შაბლონის შექმნა. ტრენინგის მსვლელობისას შევისწავლეთ იმაზე მეტი, რამ პროექტების სწავლების შესახებ ვიდრე მოლოდინები მქონდა. მიღებული ინფორმაციას გამოვიყენებ შემდგომ სასკოლო ცხოვრებაში.